Kontura

Termeni și condiții

Bine ați venit pe kontura.ro, vă rugăm să citiți cu atenție termenii și condițiile înainte de a utiliza sau obține orice fel de servicii, informații sau produse prin intermediul acestui site. Kontura.ro își asumă dreptul de a modifica aceste prevederi fără o altă notificare. Cea mai recentă versiune poate fi găsita accesând aceasta pagină, numita “Termeni și condiții”. Folosirea acestui site implică acceptarea termenilor și condițiilor de mai jos. Daca nu sunteți de acord cu acești termeni și condiții de utilizare, nu accesati acest site.

Accesul pe site-ul kontura.ro este garantat în interes personal, respectiv plasarea de comenzi online, informare în privința produselor prezentate pe site, sfaturi de îngrijire personală etc. și nu îi conferă dreptul utilizatorului de a exploata site-ul în orice altă manieră, în scopuri comerciale sau contrare intereselor kontura.ro fără acordul prealabil scris al acesteia. Dreptul de a crea o legătură de tipul web – link – către kontura.ro este limitat, neexclusiv și revocabil, și este acordat atâta timp cât nu aduce neajunsuri de orice fel, după obținerea în scris sau prin email a acordului nostru.

  • Obiectul și acceptarea prezentului contract de vânzare

Prezentul Contract de vânzare este aplicabil tuturor comenzilor realizate prin intermediul kontura.ro. Clientul se obligă să ia la cunoștință de aceste condiții înainte de a realiza o comandă. Toate comenzile implică acceptarea tuturor acestor condițiilor generale de vânzare de către client. Acceptarea prezentului contract de către client se face prin bifarea căsuței “Sunt de acord cu Termeni și Condițiile” si apoi prin apăsarea butonului “Finalizați Comanda” sau “Confirm Comanda.”

  • Produsele afișate pe kontura.ro

Fotografiile produselor afișate pe kontura.ro sunt proprietatea site-ului și orice utilizare a materialelor cu produsele noastre este strict interzisă fără acordul nostru. Dispoziții finale de pe website necesită o aprobare prealabilă din partea noastră. Fotografiile au caracter informativ și pot conține accesorii neincluse în pachetele standard. Cu toate acestea, kontura.ro  depune toate eforturile pentru ca produsele comandate să arate exact ca cele afișate în fotografiile produselor prezentate online, în particular în privința formei, culorii și specificațiilor, sub rezerva prețului ales de client. Din cauza calibrării luminozității monitoarelor și a telefoanelor mobile, a tipurilor vechi sau moderne de dispozitivele electronice, imaginile pot părea diferit (de exemplu, unele nuanțe de culoare pot apărea diferit in funcție de device).

  • Prețul produselor pe kontura.ro

Nu există comandă cu sumă minimă impusă. Toate prețurile afișate pe site sunt în RON.  Prețurile prezentate nu includ cheltuielile și taxele de livrare, în afara cazului în care se specifică în mod expres pe pagina produsului acest lucru (în funcție de promoția în vigoare, în cazul unei acumulări de produse, livrarea vă este oferită gratuit). Cheltuielile și taxele de livrare vor fi menționate în mod distinct pe ultima pagină, înainte de finalizarea comenzii.

Codurile promoționale pot fi utilizate pentru toate produsele de pe site-ul kontura.ro, dacă vor exista excepții la unele produse, acestea vor fi menționate pe pagina produsului respectiv. Codurile promoționale nu pot fi cumulate cu reducerile deja afișate pe website în perioadele de reduceri. Codurile promoționale pot fi utilizate de nenumărate ori de un singur client, în afara excepțiilor sau codurilor personalizate prin care termenii vor fi discutați direct cu noi (mai exact spus, coduri unice create de noi și distribuite sub formă de cadou).

În cazul afișării unui preț eronat, vom lua toate măsurile pentru remedierea erorii cât mai curând posibil. Daca prețul va fi sub 15% din valoarea normală a unui astfel de produs, acesta va fi considerat neserios si derizoriu, conform art. 1665 Cod Civil, iar orice comanda făcută pe baza acestui preț va fi anulată.

  • Dreptul de returnare a produselor

În conformitate cu legislația Română, consumatorul are dreptul să notifice în scris kontura.ro că renunță la cumpărare, în termen de 14 zile calendaristice de la primirea produsului.

Dat fiind faptul ca kontura.ro comercializează produse cosmetice de unică folosință, din motive igienice, NU putem accepta retururi ale produselor ce sunt dezambalate (scoase din pungă/celofan ), în afara situațiilor în care produsele comportă defecțiuni, cazuri puțin probabile în care kontura.ro va asigura returul și schimbul sau rambursul produsului în urma unor cercetări făcute de echipa Kontura. Clientul are obligația de a comunica în scris la adresa de email customerservice@kontura.ro defectul observat, însoțit de fotografii și/sau material video a defectului observat, pentru a beneficia de condițiile de mai sus.

În cazul retururilor produselor ce nu au fost dezambalate, returnarea produselor trebuie sa se facă împreună cu toate accesoriile, consumatorul suportând cheltuielile de expediție conform legilor din România. În coletul de retur, trebuie pusă factura primită și formularul Kontura de retur, disponibil aici sau la cererea consumatorului pe adresa de email customerservice@kontura.ro .După evaluarea defecțiunii produsului sau dacă produsele nu sunt dezambalate, vom proceda la returul sau rambursul produsului într-o perioadă de 10 zile lucrătoare.

  • Metoda de plată a produselor

Metoda principala a plății produselor noastre este online cu cardul de credit, dar oferim si posibilitatea plății prin ramburs (cash, atunci când curierul aduce comanda la cumpărător). Plata cu cardul se poate efectua atât cu cardul personal cât și cu cel al firmei dumneavoastră, în condiții de siguranță deplină. Procesarea datelor de card se face în mod exclusiv pe serverele stripe.com. Kontura.ro nu solicită și nu stochează nici un fel de detalii referitoare la cardul dumneavoastră. Nu este perceput nici un comision suplimentar pentru tranzacții.

  • Metoda de livrare a produselor

Comenzile se livrează, de regulă, între 24 și 48 de ore de la momentul comenzii (1 -3 zile lucrătoare, în afara zilelor de sărbătoare, orice fel de întarziere va fi anunțată din timp de catre echipa Kontura sau de către Fan Courier). Produsele sunt expediate prin intermediul societății Fan Courier, costurile de expediere sunt suportate de către cumpărător. Suma specificată pe factură reprezintă costul final ce trebuie achitat de către cumpărător.

Dacă ați plasat o comandă și nu ați primit e-mailul de confirmare în maxim o oră de la plasarea comenzii, vă rugăm să ne scrieți la customerservice@kontura.ro, este posibil să nu se fi înregistrat corect comanda. Dacă ați primit e-mailul de confirmare, nu este nevoie sa ne contactați, comanda dumneavoastră a fost înregistrată corect și veți primi în scurt timp un mesaj din partea lui Fan Courier pentru a vă anunța livrarea comenzii.

  • Dispoziții finale

Ne rezervăm dreptul de a face orice modificări ale acestor termeni și condiții, precum si orice modificări asupra site-ului, fără a fi necesară vreo notificare prealabilă a utilizatorilor.

Atenție! Produsele Kontura se utilizează pe propria răspundere.

Shopping Cart